Zhruba před týdnem se podél českých dálnic objevily billboardy s nápisem „Kdo má větší důvěru než Miloš Zeman?“. Reklama nebyla nikým podepsána, nebylo jasné, kdo si nechal kampaň zaplatit a jak bude pokračovat. Nyní už je jasněji.
Podle informací ParlamentníchListů.cz z několika důvěryhodných zdrojů jde o začátek kampaně Starostů a nezávislých (STAN), což se má později na billboardech objevit s tím, že důvěru větší než Miloš Zeman mají právě starostové.
I politolog Jan Kubáček odhaduje, že by záměr skutečně z dílny STAN mohl pocházet: „Billboard má stejnou logiku, písma, copyrigth, které už jsme viděli na billboardech, kde Starostové děkovali za důvěru a citovali vysoké procento, jaké tradičně mají v průzkumech důvěryhodnosti. Myslím si, že je to volné pokračování, která má ukázat, že jsou instituce dlouhodobě nejváženější v republikovém měření,“ uvedl Kubáček. „Pracují chytře a s nadsázkou,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka