Podle slov Jiřího Janouška, mediálního zástupce společnosti STOCK Plzeň je propad prodeje vodky značný a pochopitelný. „Překvapilo nás ale, že tuzemák se drží velmi slušně. Osobně jsem předpokládal rapidní pokles jeho prodeje….“ Plzeňští hospodští hovoří o ztrátě důvěry ke kupovaným slivovicím, zahraničního alkoholu se po uvolnění zákazu prodeje konzumuje obdobné množství.
Lidé jsou obezřetní
„Lidé jsou ale dost obezřetní, sledují, z jaké lahve to naléváme, až je nepříjemné, jak se mnohdy dívají pod ruku,“ řekl ParlamentnímListům.cz jeden z restauratérů, který nechtěl být jmenován. „Míchané lidové nápoje jako bavoráky nebo grogy jdou docela dobře – ale většina lidí chce vědět, z jaké je to lahve, od jakého dodavatele to máme.“ Problémy nemá ani karlovarská Becherovka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala