Úsměvy nebo rozladění vyvolává kampaň proti Andreji Babišovi. Ovšem pouze na některých tvářích. V hnutí ANO billboardům prý nevěnují pozornost. „Z hnutí ANO má spousta stávajících politiků a „politických podnikatelů“ obavy. Kdybychom ale vnímali každý útok proti nám, tak bychom už nevnímali nic jiného. Netušíme tedy, kolik je takových plakátů, fotek, billboardů a ani nehodláme pátrat po jejich zadavateli. Vedeme korektní kampaň, žádné útočné protiakce nepřipravujeme. Soustředíme se na voliče, nikoli na konkurenční strany,“ reagovala na dotaz ParlamentníchListů.cz mluvčí hnutí ANO Radka Burketová.
Kampaň teprve přijde, smát se budete 10 minut
Hanlivé plakáty překvapivě nezneklidňují ani Jana Škraňku, zástupce agentury, který řídí krajskou kampaň hnutí ANO ve Zlínském a Moravskoslezském kraji. Sám ocenil jejich technickou kvalitu. „Ty billboardy i plakáty mají nápad a jsou zajímavě udělané, určitě to nedělal nikdo „na koleně.“ Nemyslím si ale, že tahle antikampaň má nějaký efekt na voliče. Pan Babiš, podle mě, není spojovaný se zlem nebo s nějakým průšvihem. Jeho konkurenti jen zbytečně vyhodili peníze,“ reagoval Škraňka pro ParlamentníListy.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Daniela Černá