Hned po skončení druhého kola prezidentské volby zaznělo od některých politologů, že média stranící Karlu Schwarzenbergovi kampaň ke škodě svého favorita přepálila. A stejně hovořil i vítěz. „Zásadní chyba byla v tom, že získal podporu českých médií, která byla falešná a manipulativní, takže inteligentnější voliči se na základě mediální masáže těchto médií od Karla Schwarzenberga odvrátili,“ prohlásil v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz nově zvolený prezident Miloš Zeman.
„Karla Schwarzenberga hlavně podtrhla ta média, která se k němu tak vehementně hlásila a rovnou uvedla, že Schwarzenberg je jejich kandidát a že vyzývají své čtenáře, aby se chovali podle tohoto návodu. To naopak mohlo navodit vzpomínku na časy ne tak dávné, třiadvacet let staré, kdy taková vnucovaná jednota vyvolávala odpor. A na to, aby nás média učila, jak se máme chovat, koho máme volit, tak na to jsou lidé v této zemi stále dost citliví,“ uvádí pro ParlamentníListy.cz mediální odborník Petr Žantovský.
Žádný rebel, ale představitel nejkonzervativnější linie

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník