Po půl roce od nástupu Petra Dvořáka do čela veřejnoprávní televize představila Česká televize zbrusu novou podobu Událostí, hlavního zpravodajského pořadu. O něm Dvořák ještě jako kandidát na generálního ředitele prohlašoval, že to je jeden z pořadů, u něhož musí ČT záležet na tom, kolik diváků ho sleduje.
Možná i proto Česká televize přispěchala po odvysílání prvních „nových“ Událostí s informací, že na pořad se dívalo milion a 56 tisíc diváků, tedy zhruba o čtvrt milionu více než je v posledním čase obvyklé. Reakce diváků však byly hodně smíšené a pořadu vyčítaly malou aktuálnost, kdy většina příspěvků mohla být odvysílána v kterýkoli jiný den, jejich nevhodné řazení i pomalý spád, což nemohly zastřít ani rádoby vychytávky jako klikání, předěly či animace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih