Kdo by čekal, že vedení televize vyrazí na dubnové ceny TýTý s Reportéry na štítu a bude ve vlastním zájmu plnit vysílací časy reklamními spoty na pořad samotný nebo na jeho tvůrce Marka Wollnera, mýlil by se.
TýTý je anketa o nejoblíbenější tváře a pořady televizních obrazovek, kterou od roku 1991 pořádá časopis Týdeník Televize. Ceny se rozdělují v nejrůznějších kategoriích. Našlapaná je v České televizi kategorie televizní publicistiky, kde vrcholový management televize nominoval celkem čtyři moderátory.
Některým se ovšem nedostává takové přízně od vedení televize. Disproporce je patrná na krátkých televizních spotech, které mají za úkol kandidáta a jeho pořad připomenout a motivovat diváka k hlasování. Samostatné spoty mají jen moderátor OVM Václav Moravec a Nora Fridrichová z pořadu 168 hodin. Marek Wollner stejně jako Michaela Jílková se divákům prezentují jen na spotu sdíleném.
Sledujeme téma Česká televize

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pavel Kozdera