Spolupráce zúčastněných stran se bude týkat především propagace památek ve správě NPÚ na domácím i zahraničním trhu, a to především prostřednictvím vzájemné webové prezentace, sdílením obsahů a spoluprací na press, fam a influencer tripech. Dále je možná spolupráce na úrovni vzdělávání a sdílení statistických údajů.
CzechTourism je příspěvkovou organizací Ministerstva pro místní rozvoj, jejímž posláním je propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace na domácím i zahraničním trhu. Mezi významné partnery agentury se řadí česká i zahraniční odborná veřejnost (např. turistické regiony, municipality, podnikatelské subjekty, profesní organizace, média, státní instituce aj.). V rámci podpory domácího a příjezdového cestovního ruchu se zaměřuje na propagaci a komunikaci marketingových produktů a oblastí cestovního ruchu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva