Cena Superbrands je uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší značky dané země. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a nyní je cena předávána ve více než 90 státech na 5 kontinentech.
„Tyto ceny jsou nejen důkazem, že značka Aero roste, ale především je to ocenění celé společnosti Aero a jejích letounů. Letošní rok byl pro nás přelomový tím, že jsme zahájili sériovou výrobu nového proudového letounu L-39NG, který navazuje na legendární Albatrosy, jež si zahrály v nejednom filmu a pomohly vycvičit více než pět generací pilotů po celém světě. Jsem rád, že v Česku umíme vyrábět takové letouny a navazujeme na tuto tradici právě s L-39NG,“ říká Filip Kulštrunk, výkonný viceprezident a Chief Commercial Officer společnosti Aero.
11. ročník slavnostního předávání cen Superbrands se konal 14. září v nově zrekonstruovaném sále Empire Hall ve Slovanském domě
„Naše komunikace se věnovala mapování významných filmových rolí letounů z Aero, a ukázala, že i s omezeným rozpočtem lze dosáhnout výjimečných výsledků. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a pozice jména Aero. Získávají jej značky s vynikající pověstí, s nimiž si lidé spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Pro nás jsou tato prestižní ocenění potvrzením skvělé práce celého týmu i kreativity a zároveň inspirací do budoucna v tomto úsilí pokračovat. Zvlášť děkuji agentuře Crest Communications, která nám pomohla tuto komunikaci vytvořit a spolupracuje s námi na budování našeho brandu,“ uvádí Jan Chvojka, ředitel marketingu a PR ze společnosti Aero.
Komunikace „Český Top Gun z Aero aneb 95 let na stříbrném plátně“, oceněná v rámci 21. ročníku soutěže Zlatý středník v kategorii „Nízký rozpočet a jeho efektivita“, se věnuje mapování filmových rolí, které letouny z Aero sehrály v nezapomenutelných filmech. Během 11. ročníku předávání cen Czech Superbrands si ocenění za rok 2023 odneslo 45 značek v kategorii Consumer Superbrands a 18 brandů získalo titul Business Superbrands, kam náleží i značka Aero.
Oborová a profesní organizace PR Klub sdružuje na tři stovky profesionálů z oblasti komunikace a také na tři desítky firem, agentur a institucí. Pořádá nejsilnější soutěž komunikačních projektů v České republice a na Slovensku – Zlatý středník.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva