Agentura CzechTrade má za sebou úspěšný rok, 97 % klientů by ji doporučilo dále

17.12.2014 16:13 | Zprávy

Agentura CzechTrade v letošním roce zaznamenala vyšší zájem o své služby a převzala a rozšířila síť zahraničních kanceláří. Celkem 82 % jejích klientů udává, že jim agentura pomohla uspořit čas, a v 70 % jim pomohla se snížením nákladů. Vyplynulo to z interního průzkumu, který CzechTrade každoročně realizuje mezi svými klienty.

Agentura CzechTrade má za sebou úspěšný rok, 97 % klientů by ji doporučilo dále
Foto: CzechTrade
Popisek: CzechTrade

Čeští exportéři se stále nejvíce zajímají o vývoz do zemí Evropské unie, stoupá však i zájem o mimoevropské trhy.

„Neustále se snažíme hledat nové perspektivní trhy a odvětví, ve kterých by české firmy mohly uspět. Stoupající zájem o naše služby a to, že by celkem 97 % našich klientů agenturu CzechTrade doporučilo dále, ukazuje, že jsme se vydali správným směrem,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Rok 2014 byl pro agenturu CzechTrade zlomový. Převzala a rozšířila zahraniční síť, která je jejím klíčovým nástrojem k podpoře exportérů. CzechTrade nyní disponuje zastoupením v 41 zemích světa a téměř 50 zahraničními zástupci. Nové zahraniční kanceláře byly otevřeny v Latinské Americe (Kolumbie a Chile), jihovýchodní Asii (Indonésie a Thajsko) a v reakci na zvýšený zájem českých exportérů bylo posíleno zastoupení v Číně. České firmy mají stále největší zájem o služby evropských zahraničních kanceláří, např. v Düsseldorfu, Moskvě, Londýně a ve Stockholmu. Stále více podnikatelů se však zajímá o možnosti vývozu do Turecka, SAE, Brazílie, Kazachstánu, již zmíněné Číny či Austrálie.

Mezi nejpoptávanější služby patří možnost prezentace v zahraničí pod hlavičkou CzechTrade, a to i s využitím dotace v rámci projektu Specializované výstavy a veletrhy (SVV). V roce 2014 bylo zorganizováno 95 zahraničních akcí a více než 70 dalších proběhlo v rámci projektu SVV. Zájem o prezentaci v zahraničí je následován asistenčními službami přímo v teritoriu a vyhledáním ověřených obchodních partnerů. Úspěch zaznamenaly také B2B akce pro české firmy přímo v České republice, příkladem jsou tzv. Sourcing Days CzechTrade (představení a osobní setkání českých firem se zahraničními nákupčími) zorganizované například pro společnosti Rewe a Kaufland.

Agentura CzechTrade každoročně prostřednictvím dotazníků zjišťuje zpětnou vazbu od svých klientů. Celkem 97 % z nich by agenturu doporučilo ostatním, 82 % klientů si pochvalovalo úsporu času a 70 % snížení nákladů.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, podřízená Ministerstvu průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb či se stát členy prestižního Exportního klubu a využít tak dalších exkluzivních benefitů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

kritika ČT

Dobrý den, už sice nejste poslankyní, ale pořád jste snad vlivnou členkou ANO. Zajímalo by mě, zda se ANO bude nějak zabývat tím, abysme nemuseli dál povinně platit poplatky ČT, když vlastně není za co, protože souhlasím s tím, že ani já nevěřím v nezávislost ČT.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Občané Prahy 1: Praha 1 opět otáčí a podporuje výstavbu na náměstí Miloše Formana

22:03 Občané Prahy 1: Praha 1 opět otáčí a podporuje výstavbu na náměstí Miloše Formana

Na zastupitelstvu Prahy 1 zastupitelé odhlasovali podporu memoranda ke spolupořádání architektonicko…