Aplikace Českých drah Můj vlak má po dvou letech statisíce uživatelů

20.03.2017 8:35 | Zprávy

Aplikace Českých drah pro mobilní telefony „Můj vlak“ má další tisíce uživatelů. Za dva roky existence si ji stáhlo 426 tisíc zákazníků. Získala si a udržuje oblibu, což se projevuje ve vysokém hodnocení v anketách i získaných oceněních v soutěžích.

Aplikace Českých drah Můj vlak má po dvou letech statisíce uživatelů
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Přestože je aplikace Můj vlak jedním z nejúspěšnějších projektů národního dopravce v poskytování servisu a informací za několik uplynulých let, ČD nezůstaly stát a reagují na podněty a připomínky uživatelů, tedy zákazníků ČD. Cílem je, aby aplikaci pravidelně využívalo co nejvíce stávajících i potenciálních zákazníků, proto pokračují ve vylepšení služeb.

K výročí druhých narozenin spouští velmi žádanou funkcionalitu výběru místa z plánku při zakoupení jízdenky. A to u vlaků z rezervačních systémů ČD. Příští rok budou pracovat i na vlacích z rezervačních systémů partnerů.

Další chystané funkcionality

Začátkem tohoto roku bude následovat spuštění nové platební metody ČD Kredit, která umožní platbu z kreditového účtu, a nové platební brány s možností ukládat platební karty.

Zajímavé statistické údaje

Aplikaci si stáhlo už více než 426 tisíc uživatelů chytrých telefonů. Zákazníci vyhledali přes 13 milionů informací o spojení, 12,5 milionů vlaků, zaznamenýny 4 miliony zobrazených stanic a 600 tisíc zaslaných notifikací.

Získaná ocenění aplikace Můj vlak

1. místo v soutěži Web Top 100 – Mobilní řešení / za rok 2015
1. místo v soutěži IEA – Cestovní ruch a doprava / za rok 2015
2. místo v soutěži Aplikace roku – Klientský servis / za rok 2015

S ohledem na celosvětový razantní pokles platformy Windows (Phone) z ekonomických důvodů nepokračuje vývoj aplikace pro tuto platformu.

Můj vlak umožňuje snadno a rychle získat přímo na chytrém telefonu podrobné informace, jaké jsou k dispozici na webovém portálu Českých drah. Například lze vyhledat požadované spojení, získat informace o přesnosti spoje nebo o službách v jednotlivých stanicích a zastávkách. Přes telefon si díky této aplikaci lze snadno koupit jízdenku.

V oblasti odbavení cestujících národní dopravce pokračuje v zavádění moderních a uživatelsky pohodlných standardů. Například vnitrostátní jízdenky pořízené přes eShop již nemusí cestující tisknout a stačí je předložit ke kontrole na displeji počítače nebo telefonu. Od září roku 2016 při nákupu jízdenky v eShopu ČD zákazník nemusí zadávat číslo osobního průkazu, ale uvede jen jméno. 

Více o aplikaci Můj vlak na www.cd.cz/mujvlak.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

kampaň

Na jednu stranu nemám nic proti kampani na soucitné zacházení s kapry. Co ale nechápu, proč se do ní pouští zrovna Praha? To máte peníze nazbyt? Neměl by to dělat spíš stát nebo třeba nějaké organizace, které dostávají od státu dotace? A jak se vy sám díváte na zákaz prodeje živých kaprů? Nebylo by ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha zajistí stabilní provoz a širokou nabídku lékařské pohotovostní služby

19:39 MHMP: Praha zajistí stabilní provoz a širokou nabídku lékařské pohotovostní služby

Rada hl. m. Prahy na svém pondělním jednání odsouhlasila zajištění, organizaci i financování lékařsk…