„Podle informací magistrátu zveřejněných na začátku srpna má stát Blanka 36 miliard. To je téměř o polovinu více oproti původní ceně tunelu, kterou bývalý primátor garantoval lidem. Pavel Bém by měl konečně přiznat, že nedodržel svůj slib a Pražanům se omluvit,“ říká Vít Masare z iniciativy Auto*Mat.
Své návrhy na práci pro bývalého primátora posílají fanoušci Auto*Matu na Facebooku a Twitteru, lidé mohou psát i na web. Navrhli například, aby Pavel Bém řídil dopravu na křižovatce U Bulhara, vynášel cyklistům kola do schodů u přerušené nejdražší pražské cyklostezky ve Vysočanech nebo montoval v centru města nájezdy a sjezdy pro kočárky na chodníky s vysokými obrubníky.
„Recesistických nápadů by bylo hodně. Nicméně si myslím, že by bylo vhodné využít postavení a vlivu pana Béma k prosazení masivní kampaně snažící se přesvědčit motoristy, že normální a ohleduplné není používat k cestám po Praze auto, ale MHD,“ zní jeden z návrhů, které lidé píší.
Auto*Mat původně žádal, aby nechal Bém v případě, že se Blanka prodraží, vyvěsit za své peníze omluvné billboardy. Tehdejší primátor to však odmítl a sám navrhl, že raději vykoná veřejně prospěšné práce. Iniciativa Auto*Mat Pavla Béma opakovaně vyzývá, aby uznal, že svůj slib Pražanům nedodržel a vykonal veřejně prospěšné práce. Bém výzvy dosud ignoruje.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva