Změny se týkají použití pneumatik semi slick, bodovacího systému nebo zavedení podmínky pro klasifikaci v soutěži. Bodovací systém zůstává v platnosti, podle obchodního manažera pro sport společnosti AUTODROM MOST Jakuba Krafka se osvědčil. „Důvodem změn je ještě více motivovat jezdce k účasti v soutěži a zvýšit šanci na celkové vítězství i majitelům aut slabších kubatur,“ vysvětlil zásah pořadatelů.
Letošní ročník soutěže zahrnuje osm termínů, první kolo bude součástí zahájení nové sezony s volnými jízdami vlastním vozem po velkém závodním okruhu pro veřejnost The Most AUTOSHOW v sobotu 21. března. V soutěži se počítá nejlepší čas na jedno kolo dosažený v běžně vyráběném automobilu se sériovými pneumatikami. Podmínkou je platná registrační značka vozu. Bodovací ratingový systém, zavedený před dvěma lety, však dává šanci na celkové vítězství i jezdci, který nedosáhne absolutně nejrychlejšího času. Auta soutěžících jsou rozdělena podle výkonu motoru do čtyř kategorií: N1, N2, N3 a N4.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva