Autodrom Most: Najde Petr Fulín nového evropského šampiona?

05.06.2018 16:32 | Zprávy

Oblíbenou soutěž amatérských jezdců The Most Challenge na velkém závodním okruhu mosteckého autodromu, která pokračuje ve čtvrtek 7. června od 16:30 do 18:00 hodin, zpestří přítomnost trojnásobného vítěze evropského poháru cestovních vozů (FIA ETCC) Petra Fulína. „Petr bude sledovat jednotlivé soutěžící při jejich ostrých kolech na dráze s cílem vyhledat nové talentované okruhové jezdce. Ve hře je nabídka svezení v cupové Octavii a případně i pomoc se získáním závodní licence,“ upřesnil obchodní manažer pro sport společnosti AUTODROM MOST Jakub Krafek.

Autodrom Most: Najde Petr Fulín nového evropského šampiona?
Foto: Autodrom Most
Popisek: The Most Challenge

Petr Fulín je úspěšným okruhovým jezdcem, který mostecký autodrom velmi dobře zná. Kromě mnoha odjetých hodin při testování techniky zde absolvoval řadu závodů s velmi dobrými výsledky. Naposledy v Mostě triumfoval na konci dubna ve druhém závodu cestovních vozů ADAC TCR Germany, jenž byl součástí závodního víkendu ADAC GT Masters. Loni v říjnu v Mostě završil rovněž vítězným závodem úspěšnou cestu za třetím titulem evropského šampiona FIA ETCC. Na velkém závodním okruhu autodromu a handlingovém okruhu sousedního polygonu vede i kurz sportovní jízdy.

Novinkou letošního 4. ročníku soutěže The Most Challenge je změna pravidel v podobě zavedení sezonního bodového rating systému. Zahrnuje i možnost koučinku. Soutěžící, kteří ji využijí, obdrží jeden bonusový bod. Koučink lze objednat alespoň s jednodenním předstihem na e-mailové adrese krafek@autodrom-most.cz. Upravené propozice zájemci najdou ZDE, podrobné informaci o soutěži včetně dalších termínů pak ZDE.

V soutěži se počítá nejlepší čas na jedno kolo dosažený v běžně vyráběném automobilu se sériovými pneumatikami. Podmínkou je platná registrační značka vozu. Důvodem, proč pořadatel přistoupil ke změně pravidel, je podle Krafka větší šance na slušné umístění včetně absolutního prvenství i pro majitele vozů slabších kubatur.

Rating systém platí pro jednu sezonu. Účast v soutěži a dosažení jednotlivých met jsou ohodnoceny body. Absolutním vítězem se stane soutěžící, který shromáždí nejvíce bodů. Může se těšit na tradiční odměnu. Je jí závodní licence, kterou letošní šampion získá po absolvování bezplatné okruhové školy. Usedne také za volant vozu safety car při mosteckém závodním víkendu evropského mistrovství okruhových tahačů Czech Truck Prix v roce 2019. Může také zdarma absolvovat kurz sportovní jízdy Petra Fulína, a to společně se soupeři, kteří dosáhnou nejlepších časů v jednotlivých výkonnostních kategoriích vozidel.

Po dvou kolech soutěže je v čele průběžného pořadí soutěžících Robert Špáňa s vozem BMW. Nashromáždil zatím 32 bodů. Nejlepšího letošního času dosáhl Tomáš Hajšman s vozem Porsche GT4, a to 1:51,494 minuty. Rychlostní rekord soutěže drží Jan Popelář z Prahy. S Mercedesem AMG GTR pokořil loni hranici 1:50 minuty, když v jednom z měřených kol dosáhl skvělého času 1:48,194 minuty.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Beitl byl položen dotaz

Benešík (KDU-ČSL): Slováci jsou na tom v zastoupení lidí v mezinárodní politice lépe než my

Můžete mi vysvětlit, jak je to možné? To jste jako politici tak neschopní protlačit na vysoká místa politiky, kteří by hájili zájmy Česka? Ono to dost vysvětluje, proč podle mě na mezinárodní scéně zájmy nás Čechů vlastně nikdo pořádně nehájí, a proč se stáváme stále více bezvýznamnou zemí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP tuto sobotu rozsvítí vánoční vozy

19:39 DPP tuto sobotu rozsvítí vánoční vozy

V předvečer letošního adventu, tj. tuto sobotu 30. listopadu 2024 v 16:30 Dopravní podnik hl. m. Pra…