Autokamera s obrazovým čipem Sony Exmor - Mio MiVue 588

08.12.2014 13:50 | Zprávy

Společnost Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, a bezpečnostních kamer do auta a pro outdoor, představila svůj poslední model v současné řadě kamer do auta – Mio MiVue 588.

Autokamera s obrazovým čipem Sony Exmor - Mio MiVue 588
Foto: Hans Štembera
Popisek: Silnice, ilustrační foto

Tato autokamera díky novému obrazovému senzoru Sony Exmor™ posouvá hranice obrazové citlivosti a množství snímaných detailů na novou úroveň.  Je také vybavena GPS, doživotní databází radarů, G senzorem přetížení a plně dotykovým 2,5“ displejem s grafickým ovládáním.

Technologie obrazového senzoru Sony CMOS Exmor™ s Full HD rozlišením je schopna zachytit přesné, plně detailní video s vynikajícím kontrastem, bohatými barvami a sníženým šumem, hlavně při slabém osvětlení. Tyto kvality jsou dány především upravenou konstrukcí jednotlivých pixelů na snímači a dále zdvojeným filtrem, který odstraňuje šum při převodu z analogové do digitální podoby.

To vše přináší jak nižší obrazový šum, vzhledem k nastavené citlivosti autokamery (a to až o dvě úrovně citlivosti ve srovnání s ostatními používanými čipy), tak i čistší obraz vzhledem k teplotě okolí.

Nový vrcholný model Mio MiVue 588 je postaven vynikající obrazové kvalitě snímače Sony Exmor™, pro kterou pracuje skleněná optika tvořená soustavou 6ti čoček. Díky tomu disponuje vysokou světelností f/1,8, plně srovnatelnou s kompaktními fotoaparáty, a se zvýšenou citlivostí senzoru zaznamená čistý obraz i za výrazně snížené viditelnosti. Záznam drahocenného důkazního materiálu umožňuje i 130 stupňů široký úhel záběru, který pokryje celou plochu před vozidlem a v blízkém okolí.

Přítomnost GPS v autokameře pomáhá sledovat aktuální polohu vozidla a jeho rychlost. Řidič je za jízdy upozorňován na případné překračování povolené rychlosti a na blížící se rychlostní radar. Výhodou je, že databáze radarů je aktualizována do konce životnosti kamery. Informace o rychlosti a aktuální poloze se ukládají jak do samostatného souboru na paměťovou kartu, tak je lze vložit i přímo do videa.

Kamera je vybavena 3-osým G-senzorem přetížení, který iniciuje nahrávání, pokud v jakémkoliv směru  dojde k prudké změně pohybu nebo k nárazu. Záznam je pak interpretován do grafu a lze snadno zjistit, jaké síly působily na vozidlo v průběhu cesty a z jakého směru přišel případný náraz.

Kompaktní velikost kamery a její rotační držák umožňuje rychlé a jednoduché otočení kamery o 360°. Lze ji tak nastavit do libovolného úhlu pro záznam situace před automobilem, za ním, či po jeho stranách (například při silniční kontrole). Snadnou obsluhu autokamery podtrhuje její automatické zapnutí a spuštění nahrávání hned po nastartování automobilu. Pro případ nehody nebo pro záznam nějaké zajímavosti je možné ji z držáku vyjmout a využít její Fotografický mód.

Součástí balení je program MiVue Manager pro přehrávání nahraných videozáznamů, které se automaticky synchronizují s polohou vozidla na Google Maps. Zážitková videa lze také snadno sdílet na sociálních sítích, jako jsou YouTube nebo Facebook, a to stiskem jednoho tlačítka.

Cena a dostupnost

Autokamera Mio MiVue 588 je dostupná od prosince s doporučenou koncovou cenou 5 490 Kč vč. DPH.

Chcete-li získat další informace o službách, produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, http://eu.mio.com/cs_cz .

O společnosti Mio

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, kamery pro auta, motocykly a outdoor aktivity byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Jak přesně si to vyvlastnění představujete?

A byť je to mířeno proti Rusům, není paradox, že přesně tohle dělali oni? Fakt myslíte, že je to demokratický nástroj?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

7:14 VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

Listopad je tradičně věnován mužům a jejich zdraví. V tomto měsíci si řada mužů nechává narůst knír …