Nealkoholické pivo tvoří asi 3 % českého pivního trhu. Zkušenosti z jiných evropských zemí ukazují, že by mohl být podíl v příštích let dvojnásobný, jako například ve Španělsku.
Příležitost pro další rozvoj segmentu trhu nealkoholického piva spatřuje marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie především v dalším rozšíření nabídky chuťových variant těchto piv a v umění je nabídnout při správných příležitostech ke konzumaci. „Český trh s nealkoholickým pivem v minulých létech výrazně rostl, nyní však potřebuje nový impuls. Jsme přesvědčeni, že pokud nabídneme správné chuťové varianty vhodným způsobem dospělým spotřebitelům, žijícím zdravým aktivním způsobem, při jejich oblíbených aktivitách, ať už se jedná o cyklistiku, on-line bruslení, turistiku anebo při pracovních obědech, spotřeba nealkoholického piva poroste.“
Plzeňský Prazdroj se bude ve své strategii opírat o osvědčenou a mezi českými spotřebiteli velmi oblíbenou značku Birell. „Birell má dnes ideální chuťové portfolio na trhu nealkoholických piv. Birell Světlý, který si získal slávu a oblibu především svou čistou pivní chutí, danou jedinečným výrobním způsobem je hlavní variantou. K němu přibyl později Birell Polotmavý plnější chuti s tóny karamelového sladu. V loňském roce jsme úspěšně uvedli na trh první míchaný nápoj z nealkoholického piva Birell Limetka & Malina a před několika dny měli spotřebitelé možnost poprvé ochutnat novou variantu s výjimečnou chutí,
Birell Citrón & Granátové jablko. S tímto portfoliem je Birell schopen uspokojit chuťové preference většiny dospělých spotřebitelů a může být vhodným nápojem snad ke všem jídlům,“ vysvětluje Grant McKenzie.
Ceněnou výhodou všech variant značky Birell je jedinečný výrobní postup, kdy při použití speciálních kvasinek proběhnou obě fáze kvašení a dokvašování stejným způsobem jako u klasického českého piva, čímž Birell získává čistou pivní chuť při minimálním obsahu alkoholu. Stejně jako ostatní značky Plzeňského Prazdroje, ani žádná z variant Birellu neobsahuje umělá sladidla, barviva nebo konzervanty.
Komunikační aktivity v novém svěžím designu budou směřovat v letních měsících do všech segmentů prodeje a na místa, kde je vhodná příležitost oslovit dospělé spotřebitele vyznávající aktivní způsob života. Plán předpokládá rozdat v rámci ochutnávek až 250 tisíc plechovek Birellu při těchto aktivitách. Poprvé v historii použije značka ve své komunikaci také TV reklamu, kterou budou moci spotřebitelé shlédnout již dnes.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva