ERÚ došel k závěru, že společnost CENTROPOL fakticky nutila spotřebitele zůstat jejím zákazníkem a odebírat od ní plyn, a to i proti jeho vůli. Konkrétně se jednalo o to, že spotřebitel se společností CENTROPOL uzavřel smlouvu o sdružených službách dodávky plynu, i přestože po dvou dnech od uzavřené smlouvy odstoupil, společnost CENTROPOL mu plyn i nadále dodávala. ERÚ kvalifikoval takovéto jednání společnosti CENTROPOL jako správní delikt a jako agresivní obchodní praktiku definovanou v zákoně o ochraně spotřebitele s odůvodněním, že nerespektováním odstoupení od smlouvy spotřebitelem postupovala společnost CENTROPOL v rozporu s požadavky odborné péče, a dále, že neposkytnutí možnosti ukončit spotřebitelskou smlouvu je stejně agresivní jako nucení ji uzavřít.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva