ČD - Telematika bude v tomto projektu v roli koordinátora celé akce, zajistí montážní a servisní činnosti během jednotlivých etap realizace a následně bude provádět kompletní servisní podporu. Rozhodlo o tom výběrové řízení, ve kterém zvítězila právě ČD - Telematika.
„Brno je druhým největším městem České republiky, takže vysoutěžení této zakázky nás pochopitelně nesmírně těší,“ uvádí Bruno Wertlen, člen představenstva ČD - Telematiky. „Jednoznačně se potvrzuje, že otázky spojené s dopravou a parkováním jsou pro obce a města skutečně prioritami. Jsme přesvědčeni, že segment chytrých řešení pro parkování v obcích výrazně poroste, a věříme, že ani firmy se svými parkovišti nezůstanou dlouho pozadu.“ dodává Wertlen. Mezi společnosti s chytrým parkovištěm se nedávno zařadil také CS Beton, kterému zajistila řešení rovněž ČD - Telematika, a to ve spolupráci s generálním dodavatelem TETRONIK.
Součástí zakázky pro město Brno je také připojení na Centrální dohledové centrum nad těmito parkomaty na Centrálním technickém dispečinku společnosti Brněnské komunikace a.s.
Nové parkovací automaty typu TicketLine7 umožňují všechny druhy hotovostních i bezhotovostních plateb, uživatelské rozhraní představuje TFT displej a na žádost zákazníka mohou být osazeny plně integrovaným solárním panelem. Samozřejmostí je i přístupnost ovládacích prvků pro tělesně handicapované spoluobčany.
První fáze dodávek je rozdělená na dvě etapy. V rámci první z nich dodá ČD - Telematika v říjnu letošního roku 58 automatů a druhá etapa proběhne v příštím roce, kdy bude dodáno zbylých 62 automatů z první fáze projektu. Celý projekt je plánován na 5 let a počítá s možností osazení až 600 kusů těchto inteligentních parkovacích automatů.
ČD - Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Dalším dynamicky se rozvíjejícím segmentem poskytovaných služeb je oblast Internetu věcí, kde realizuje řešení například chytrého parkování.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva