„Jde o takzvané parciální trolejbusy, se kterým slavíme na trhu velký úspěch a to v tuzemsku i v zahraničí, na baterie zvládnou běžně ujet i několikakilometrové trasy. Dopravci oceňují ekologičnost tohoto řešení, spolehlivost a nízké náklady na údržbu a provoz,“ vysvětluje obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr.
„Trolejbusy mají automatické ovládání sběračů, což velmi přispívá k plynulosti jízdy v místech, kde končí a začíná trolejové vedení,“ doplňuje Radek Kapr. Vůbec poprvé budou navíc v ulicích Brna sloužit trolejbusy s klimatizací, kterou cestující i řidiči ocení zejména v letních měsících. Všech deset nových trolejbusů dodá Škodovka do konce srpna letošního roku.
Vozový park trolejbusů v Brně je vůbec největším v rámci České republiky. Plzeňská Škoda Electric naposledy dodávala pro jihomoravskou metropoli trolejbusy v roce 2015 a to třicet kloubových velkokapacitních vozů typu 31Tr. „Aktuální dodávku chápeme i jako ocenění kvality našich vozidel,“ dodává Radek Kapr.
Škoda Electric letos rovněž uspěla například v Plzni, kam dodá až 17 nových velkokapacitních trolejbusů. A flotilu nových trolejbusů za více než 130 milionů korun získá ještě do konce letošního roku také dopravní podnik v Opavě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva