Budějovický Budvar uvádí na trh zcela nový míchaný nápoj z piva

30.03.2013 20:12 | Zprávy

Budějovický Budvar, n.p. zahajuje od 1. dubna 2013 na celém území České republiky prodej nového míchaného nápoje z piva pod názvem „PardálOVO bezové“.

Budějovický Budvar uvádí na trh zcela nový míchaný nápoj z piva
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

 

Budějovický Budvar, n.p. zahajuje od 1. dubna 2013 prodej zcela nového míchaného nápoje z piva pod názvem „PardáOVO bezové“. Nápoj obsahuje 2% alkoholu a při jeho výrobě nejsou používána umělá barviva ani chemické konzervanty. Prodávat se bude v plechovkách a v láhvích o objemu 0,5 litru v maloobchodních prodejnách i v gastronomii. Pivovar očekává v letošním roce objem prodeje přes 10 000 hektolitrů. Vlastnosti nápoje „PardálOVO bezové“ pomáhali opět vyladit zástupci spotřebitelů. Výsledkem je vyvážená kombinace osvěžující příchuti bezových květů s výraznou pivní hořkostí. Nový nápoj tak bude vyhovovat nejen mužům, ale i ženám.

„PardálOVO bezové vyváženě kombinuje chuť a osvěžující aroma bezového květu a přitom nepotlačuje výrazný pivní charakter a hořkost. Věříme tedy, že PardálOVO bude z těchto důvodů příznivě přijímáno nejen muži, ale i ženami. Očekáváme, že v letošním roce prodáme nejméně 10 250 hektolitrů tohoto produktu,“ říká Ing. Jiří Boček, ředitel Budějovického Budvaru. Nový nápoj bude zákazníkům po celé České republice i na Slovensku k dispozici v plechovkách a lahvích o objemu 0,5 litru. Je vyroben ze světlého ležáku Pardál Echt a kvalitního sirupu YO z květu černého bezu. Neobsahuje žádná umělá barviva ani chemické konzervanty. Obsahuje 2% alkoholu a energetický obsah je 135 kJ/100 ml.

Vývoj produktu v laboratoři Budějovické Budvaru byl zahájen v září 2011. V říjnu 2012 se do ladění  parametrů nového nápoje zapojilo nejprve 120 zástupců spotřebitelů – poprvé včetně žen - a v další fázi téměř 1000 jejich přátel a rodinných příslušníků. „Pardálové otevřeli svůj doposud ryze mužský svět i ženám a společně vyladili nápoj, který kombinuje mužnou hořkost s osvěžující ovocnou příchutí,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Nápoj „PardálOVO bezové“ je tedy určený pro muže i ženy a měl by harmonicky propojovat jejich často velmi odlišné světy. Proto i jeho hlavní sdělení zní: „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba“.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Budoucnost

Vážený pane Bartoši, dokázal jste nevídané a podle mě jste jeden z nejlepších politiků u nás. Zajímalo by mě, co máte v plánu dál? Funkci předsedy jste složil. Zůstanete ale i nadále v politice? A neuvažoval jste o kandidatuře na prezidenta?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

10:22 Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

Ve druhém čtvrtletí roku 2024 používalo internet 9 z 10 obyvatel Česka starších 16 let. Tři čtvrtiny…