S výjimkou letošních letních měsíců, kdy se prodávaly především desetidenní e-známky, zůstává největší zájem o ty roční. Dosud si je zakoupilo zhruba 2,7 milionu motoristů, třicetidenní variantu 0,5 milionu lidí a desetidenní 1,8.
„Přestože do letošních čísel prodejů ještě výrazně zasáhl covid, už nyní máme téměř stejné prodeje jako za celý loňský rok,“ hodnotí ministr dopravy Karel Havlíček a dodává: „Lidé si mohou pořídit e-známku velmi snadno, a ještě si sami nastavit její platnost, což obojí vede ke zvýšenému zájmu o e-známky.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva