Konečnému výsledku šla v roce 2019 vstříc fungující ekonomika a vysoká spotřeba motorových paliv. „Vloni v únoru jsme spustili projekt nové cenotvorby ve velkoobchodě a program podpory čerpacích stanic EuroOil, což se pozitivně projevilo na našich obchodních výsledcích,“ specifikuje příčiny Jan Duspěva, generální ředitel Čepra.
Na nárůst zisku oproti roku 2018 měla tedy pozitivní efekt obchodní činnost, kdy rostly prodeje i marže. Další podíl připadá na organizační změny uvnitř společnosti. „Před pěti lety jsme odstartovali procesy automatizace a digitalizace, máme nový proces údržby, jiné řízení cash-flow. Velmi si cením toho, že se nám během velmi krátké doby podařilo obnovit shořelé výdejní lávky v Loukově. Za to chci všem zaměstnancům poděkovat,“ doplňuje Duspěva.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva