Lidé i firmy nejen z Libereckého kraje zde mohou pohodlně vyřešit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změnu příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další.
„Mnoho našich zákazníků stále preferuje osobní kontakt, nebo je jejich požadavek natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně, popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Otevřením nového konzultačního místa chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu našich služeb, které zákazníkům poskytujeme,“ vysvětluje Michaela Kociánová, členka představenstva ČEZ Distribuce.
Kontaktní místo je určeno všem odběratelům elektřiny především z Libereckého kraje, bez rozdílu dodavatele elektrické energie. TKM bude otevřeno pět dní v týdnu. V pondělí a středu bude otevírací doba od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin. Obsluha TKM nabízí všem klientům profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti, ty musí klienti řešit se svým obchodníkem.
V roce 2018 distribuční TKM obsloužila téměř 30 000 zákazníků. V letošním roce 2019 v období od ledna do října pak kontaktní místa obsloužila již 57 000 zákazníků. „Vzrůstající počty zákazníků vyhledávajících osobní kontakt jednoznačně vypovídají o tom, že jdeme správným směrem,“ dodává Michaela Kociánová.
Jaké požadavky se na TKM budou řešit:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva