ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Kampaň

Dobrý den, možná se pletu, ale neutrácí za kampaň ze všeho nejvíc právě vaše hnutí? Možná by nebylo na škodu, kdyby se limit pro politickou kampaň snížil - co vy na to? Třeba byste jako politici pak víc makali a nespoléhali na to, že pak uděláte kampaň - nic osobního, zrovna vás je vidět docela dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČPZP vrací za rok 2024 přes 171 milionů korun za léky. Od ledna hlídá přeplatky centrální uložiště receptů SÚKL

10:38 ČPZP vrací za rok 2024 přes 171 milionů korun za léky. Od ledna hlídá přeplatky centrální uložiště receptů SÚKL

Rekordní částku 171,4 milionu korun vrací Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) více než 105 …