Karanténa, nebo hybridní výuka, do které se část dětí připojuje prostřednictvím internetových platforem, se stala realitou už v minulém roce, a to především v důsledku lockdownu a fyzického uzavření škol. Objem on-line výuky během pandemie pravidelně roste při jednotlivých vlnách. Podle pedagogů je distanční výuka obecně náročnější, pro řadu z nich ale představuje i rozšíření možností výuky.
„Zvlášť začátky byly hodně náročné. Děti se ale dokáží přizpůsobovat docela rychle. A navíc se tady otevřely nové možnosti. Třeba v hodině fyziky živě projít jadernou elektrárnu,“ vysvětluje učitelka chemie, Kamila Zvědělíková ze Základní školy Dobřichovice.
Program „Virtuálně v elektrárně“ odstartoval ČEZ v roce 2021, kdy kvůli pandemii musel na půl roku zrušit exkurze do elektráren a uzavřel infocentra. Prostřednictvím programu je možné se podívat do nejstřeženějších prostor českých jaderných elektráren, nebo útrob např. vodní elektrárny. Zájem ze strany škol překonal původní očekávání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva