ČEZ Prodej obhájil titul nejdůvěryhodnějšího dodavatele energií

16.11.2022 11:48 | Komerční článek

Společnost ČEZ Prodej pošesté za sebou stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií. Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době největší energetické krize za posledních třicet let.

ČEZ Prodej obhájil titul nejdůvěryhodnějšího dodavatele energií
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zúročuje tak své dlouhodobé zaměření na prozákaznický přístup. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor zhruba 4 000 respondentů.

Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu Nejdůvěryhodnější značka 2022 téměř 900 značek v 90 kategoriích od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb. V kategorii dodavatelů energií vyhrála společnost ČEZ Prodej.

„Období krize je vždy prubířským kamenem důvěry. Současná doba je pro zákazníky velmi náročná. Jsem rád, že klienti oceňují, že ČEZ zůstává věrný svému dlouholetému přístupu a dál se k zákazníkům chová transparentně a férově. Dodržujeme podmínky smluv, nenabízíme produkty, které se pro domácnosti nehodí. Také rozšiřujeme síť kontaktních míst, tak abychom byli lidem co nejdostupnější, rozšiřujeme funkce on-line portálu MŮJ ČEZ, motivujeme k zákazníky k úsporám a nabízíme jim k tomu odborné poradenství,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej v posledním roce významně posílil digitální kanály i celkovou zákaznickou obsluhu. Rozšířil možnosti on-line portálu MŮJ ČEZ, tak aby si co nejvíce záležitostí mohli lidé vyřídit z pohodlí domova a zároveň měli neustále přehled o své aktuální spotřebě. Portál již využívá přes 1 000 000 zákazníků.

Od loňského srpna otevřel ČEZ Prodej po celé republice přes 70 nových kontaktních míst na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit zejména senioři. Nabral také nové operátory do call center a zákaznických center. ČEZ Prodej také podporuje své zákazníky v úsporách. Poradenský portál www.setrim.cz, který nabízí desítky rad a tipů na úsporná opatření šitá na míru konkrétní domácnosti, již navštívilo 900 000 zájemců. I výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků za říjen ukazují, že nyní je s našimi zaměstnanci spokojeno 95 % zákazníků.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Český rychlostní rekord má 20 let, Pendolina už najela skoro 39 milionů kilometrů

7:14 České dráhy: Český rychlostní rekord má 20 let, Pendolina už najela skoro 39 milionů kilometrů

Tento týden uplynulo 20 let od vytvoření posledního českého železničního rychlostního rekordu 237,04…