Plzeň – Již devětkrát „Česko svítilo modře“, přičemž Skupina ČEZ se připojila k celorepublikové kampani, jejímž cílem je porozumět světu lidí s autismem, poosmé v řadě.
V noci z 2. na 3. dubna se tak napříč celou republikou rozzářily vybrané industriální, administrativní a další objekty modrou barvou. Na západě Čech to tradičně bylo Zákaznické centrum v Guldenerově ulici v Plzni. Skupina ČEZ se tím rovněž hlásí k Cílům udržitelného rozvoje OSN (SDGs). V tomto případě k cíli 10 = Méně nerovnosti.Světový den zvýšení povědomí o autismu, který připadá právě na 2. dubna, má každoročně za cíl zvýšit informovanost veřejnosti právě o poruchách autistického spektra. „I v těchto složitých dobách, kdy pomáháme uprchlíkům z Ukrajiny, je důležité si uvědomit, že jsou mezi námi lidé s poruchou autistického spektra. V současné době potřebují naše pochopení a porozumění víc než kdy předtím. Proto se připojujeme k tradiční osvětové podpoře, která se zaměřuje na bourání bariér v komunikaci a rozvíjení solidarity. Zároveň nadále přímo podporujeme organizace, které dlouhodobě pomáhají osobám s autismem,“ říká šéfka útvaru ESG Skupiny ČEZ Kateřina Bohuslavová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva