ČEZ: Zákazníci oceňují v energetické krizi služby ČEZ ombudsmana – loni se na něj obrátilo přes 900 z nich

02.03.2023 17:56 | Komerční článek

Na ombudsmana ČEZ se v roce 2022 obrátilo přes 900 zákazníků. Nárůst podnětů odráží turbulentní vývoj na trhu s energiemi v loňském roce. Ombudsman uznal oprávněnost 75 podnětů.

ČEZ: Zákazníci oceňují v energetické krizi služby ČEZ ombudsmana – loni se na něj obrátilo přes 900 z nich
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

éměř polovina ovšem spadá do kategorie „specifického přístupu“, kdy ombudsman požádá příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby vyhověla zákazníkovi, jehož podání je neoprávněné, ale ocitl se v mimořádně těžké životní situaci. 

Loňská energetická krize, která v plné síle propukla po únorovém napadení Ukrajiny Ruskem, se propsala také do počtu podnětů, které obdržel tým ombudsmana ČEZ. Celkem se na něj obrátilo 902 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o téměř 72% nárůst. Institut ombudsmana zavedla společnost ČEZ jako jedna z prvních energetik v Evropě a jako první v České republice. Šetří případy zákazníků, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Letiště Praha: PragBus spojuje Prahu se Saskou Kamenicí

7:14 Letiště Praha: PragBus spojuje Prahu se Saskou Kamenicí

Na Letiště Václava Havla Praha nově jezdí dálkový autobus z německého města Saská Kamenice (Chemnitz…