Od pondělí 1. 11. do čtvrtka 4. 11. zažívala zákaznická obsluha ČEZ Prodej opět až čtyřnásobně vyšší provoz než v běžných dnech. Internetový formulář vyplnilo 13 775 lidí, call centrum kontaktovalo 82 147 klientů a přímo do jednoho ze zákaznických center přišlo 14 797 klientů. Jde o čtvrtý týden v řadě s podobnou intenzitou provozu. ČEZ Prodej jako dodavatel poslední instance (DPI) automaticky převzal cca 374 000 zákazníků, jejichž dodavatelé ukončili činnost. Na nárůst zákaznických požadavků společnost reagovala okamžitým výrazným navýšením kapacity zákaznické obsluhy a připravila rychlý a snadný on-line přechod na standardní smlouvu s garantovanou fixní cenou.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva