Výsledkem jejich aktivity je facebooková stránka Ochránce spotřebitele. Jejím maskotem se stala sova jako symbol moudrosti při nákupu. V současné době má 499 fanoušků, jejich počet stoupá a s ním i zájem o informace týkající se ochrany a práv spotřebitelů.
„Ochranu spotřebitele považuji za jednu z nejvyšších priorit. Pro její zlepšení jsme udělali již řadu opatření, ale hodlám v nich pokračovat a spotřebitelům ještě více pomáhat. Rozhodl jsem se proto založit též tento profil jako pomocníka, rádce a informační platformu pro ty, kteří nakupují a s nakupováním mají své zkušenosti. Profil přitom nenahrazuje standardní postupy a formální právní kroky, které jsou platné v oblasti ochrany spotřebitelských práv,“ říká ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva