Česká obchodní inspekce provedla na základě podnětu spotřebitele kontrolu v autoservisu ve šluknovském výběžku. Stížnost se týkala nevydání písemného potvrzení o přijetí objednávky na opravu auta. Spotřebitel nebyl spokojen s provedenou službou a následně uplatnil reklamaci. Prodávající odmítl reklamaci přijmout.
Následně bylo provedeno kontrolní šetření, kdy do servisu byl přistaven osobní automobil a byla požadována výměna brzdových kotoučů a destiček na přední nápravě vozu. Servisní technik vyplnil zakázkový list, který nebyl inspektorům v roli spotřebitele předán. Prodávající tak v rozporu se zákonem o ochraně spotřebitele nevydal spotřebiteli písemné potvrzení o převzetí objednávky, kdy služba nebyla poskytnuta na počkání. Dále byla kontrola zaměřena na šetření podnětu spotřebitele, kdy dle sdělení spotřebitele podnikatel odmítl převzít reklamaci.
Inspektoři provedeným šetřením zjistili, že prodávající reklamaci ústně zamítl. Nevydal písemné potvrzení o přijetí reklamace, včetně potvrzení o vyřízení reklamace. Porušení zákona bylo řešeno pokutou na místě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva