ČOI: Při vánočním prodeji neobstál každý čtvrtý obchodník

27.01.2017 9:05 | Zprávy

Tradiční vánoční sortiment, jako jsou stromky, ryby, ozdoby a další produkty nabízené především na vánočních trzích, byly cílem kontrol České obchodní inspekce. V průběhu měsíce listopadu a prosince 2016 uskutečnily jednotlivé inspektoráty ČOI celkem 803 kontrol. Porušení právních předpisů bylo zjištěno u každého čtvrtého z nich.

ČOI: Při vánočním prodeji neobstál každý čtvrtý obchodník
Foto: Česká televize
Popisek: ČOI

Česká obchodní inspekce se v předvánočních kontrolách zaměřila na dodržování zákonů při prodeji stromků, ryb, ozdob a dalšího sortimentu, který je nabízen převážně na vánočních trzích. V oblasti prodeje vánočních ozdob se hlavně jednalo o elektrické ozdoby a elektrické řetězy, které spotřebiteli zaručovali bezpečnou manipulaci a ovládání těchto výrobků. V prodeji hraček se pak inspektoři zaměřili na padělky, při prodeji ryb na dodržování deklarované váhy a používání ověřených měřidel a u vánočních stromků na informace o deklarované výšce.

Kontroly prodeje vánočního sortimentu – listopad a prosinec 2016

 

Inspektorát

počet kontrol

kontroly se zjištěním

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Proč se scházíte s podezřelými lidmi?

Jestli jste si chtěl jen ověřit, jestli GIBS věc řešila, proč jste se nezeptal přímo někoho z GIPS nebo policie? Jste přeci ministr vnitra. Podle mě tak netvrdíte pravdu a něco tu smrdí

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Pálení čarodějnic. Tradice, která baví, ale vyžaduje opatrnost

19:28 HZS ČR: Pálení čarodějnic. Tradice, která baví, ale vyžaduje opatrnost

Poslední dubnová noc, známá jako Filipojakubská, patří k oblíbeným tradicím, zejména díky pálení čar…

reklama