„Zájem našich klientů o kontrolu osobních účtů neustále roste. Například v roce 2017 si za období od ledna do září zkontrolovalo svůj osobní účet 50 785 klientů, o rok později to bylo již 52 630 klientů a za prvních devět měsíců letošního roku už 55 104 klientů. Jde o součty těch, kteří si požádali o svůj osobní účet na pobočce, písemně, poštou, elektronicky nebo e-podatelnou, nebo nahlíželi do svého osobního účtu prostřednictvím elektronické přepážky,“ uvádí tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
O osobní účet pojištěnce lze ze zákona požádat na kterékoliv pobočce zdravotní pojišťovny nebo písemně, ale pouze jednou ročně. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) ale umožňuje online sledování osobního účtu, zcela zdarma a kdykoliv, a to prostřednictvím elektronické přepážky, kam se stačí bezplatně zaregistrovat osobně na kterékoli pobočce ČPZP, nebo elektronicky na webu Elektronické přepážky ČPZP. Na osobní účet pojištěnce se poté lze dostat z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu, nebo třeba prostřednictvím svého smartphonu nebo tabletu. Informace lze filtrovat, řadit i tisknout.
Další možností, jak mohou klienti ČPZP sledovat svůj osobní účet kdykoli chtějí, je prostřednictvím mobilní aplikace Zdraví v mobilu. Tato aplikace poskytuje všeobecné užitečné informace o zdraví všem zájemcům, kteří si ji stáhnou do svého chytrého telefonu. Pro přístup k osobním informacím o čerpané zdravotní péči pak klientům ČPZP stačí se zaregistrovat do elektronické přepážky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva