„Jsem přesvědčen, že Radiožurnál má nejlepší zpravodajský a publicistický obsah. Dominantní jsou aktuální a užitečné informace. Rádi bychom třeba i vtipnou formou na tuto skutečnost upozornili“ řekl Jan Pokorný, šéfredaktor Radiožurnálu.
Kampaň Radiožurnálu tvoří 3 různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.
Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v TV, na kterou průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médií. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube.
Kampaň Radiožurnálu potrvá od začátku června do poloviny července.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva