„Ze strany zástupců veřejné správy jsme zaznamenali o naše kurzy velký zájem, ale přesto jsme cítili, že ucelený kvalifikační program určený výhradně pro jejich potřeby zde chybí. Více než rok jsme na něm tedy intenzivně pracovali. Při jeho koncipování jsme vycházeli z mezinárodně uznávaného modelu CAF, který úspěšně ve světě využívá víc než milion organizací a velmi dobře se pro veřejný sektor hodí. Tento model umožňuje efektivně nastavit normy a procesy, což vede ke zkvalitňování celého systému řízení a vytváří následně pozitivní klientskou zkušenost,“ komentuje nový program výkonný ředitel ČSJ Ing. Petr Koten.
Tento kvalifikační program dává veřejné správě do rukou nové nástroje, jak analyzovat jednotlivé činnosti i celý systém řízení a hledat tak prostor pro jejich zjednodušování a zlepšování výsledků. Součástí a posléze i navigací ke zlepšování jsou zjištění, jež odhadují interní nedostatky a dávají vodítka k nápravě. To má zásadní vliv na optimalizaci vynaloženého úsilí i konečné efekty. Výsledky aplikování poznatků z tohoto programu by neměly pocítit pouze organizace samotné, ale také jejich klienti, občané i firmy. Důvodem je, že aplikace vede ke službám, které jsou rychlejší, transparentnější a celkové lépe plní to, co od nich může klient odůvodněně očekávat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva