Pokud klient uzavře smlouvu ve druhém pilíři na pobočce ČSOB, tak si bude moct vybrat jednu z nabízených výhod, která mu nejvíce vyhovuje a často mu i dopomůže k ještě pohodlnějšímu stáří. Kampaň „Melounová penze“ startuje na začátku května a potrvá až do konce června, kdy končí možnost vstoupit do druhého pilíře pro osoby starší 35 let.
„Novou, nekonvenční kampaní chceme lidem pomoci s rozhodnutím, zda vstoupit do druhého pilíře penzijní reformy a zároveň se chceme přiblížit mladším generacím. Hlavní postavou nové kampaně, jejímž mottem je „Pořiďte si melouny do penze“, se stal Miloš Knor ze zábavného pořadu Na Stojáka,“ říká Marcela Suchánková, obchodní ředitelka ČSOB Penzijní společnosti.
Klient, který vstoupí do druhého pilíře na pobočce ČSOB, si může vybrat z nabídky různých bonusů. Na výběr má možnost sjednání spořicího účtu se zvýhodněnou sazbou 1,8 % na 1 rok, jednorázovou investici se slevou ze vstupního poplatku až do výše 1 000 Kč, zdarma pojištění pro případ hospitalizace na 1 rok a další výhody.
S kampaní se lidé budou moci setkat především v televizi a na internetu. S dalšími podrobnostmi se zájemci budou moci seznámit na internetové stránce www.melounovapenze.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva