„Tradičně nejvyšší tempa vykazovaly internetové obchody, rostly také tržby za potřeby pro domácnost, sportovní a rekreační zboží. Pokles tržeb byl zaznamenán v prodejnách potravin,
a to jak specializovaných, tak nespecializovaných,“ uvádí Marie Boušková, ředitelka odboru statistiky služeb ČSÚ.
„Tržby prodejen oděvů a obuvi byly ovlivněny jednak vysokou loňskou srovnávací základnou,
a také počasím. Zatímco loni v září již probíhaly letní výprodeje a nakupovalo se podzimní oblečení, letošní teplé počasí spotřebitele k těmto nákupům nelákalo,“ doplňuje Boušková.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva