U mezinárodní poroty zabodoval mimo jiné svou verzí Bohemian Rhapsody, která byla v letošním ročníku povinná pro všechny účastníky. Vítěznou skladbu si můžete poslechnout ZDE.
„Ocenili jsme příjemnou barvu syntetických nástrojů a použití audio efektů jak v povinné skladbě Bohemian Rhapsody, tak i ve skladbě Propane Nightmares, kterou si student vybral. Porota obzvláště ohodnotila perkuse, které zde zní velmi přirozeně,“ komentoval verdikt poroty prof. Roman Čmejla z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze.
Adrian Pitoňák se do soutěže zapsal v rámci semestrálního projektu předmětu Syntéza audio signálu. Volitelný předmět ho zaujal i kvůli tomu, že v srpnu dostal od přítelkyně malý MIDI controller, který má rozsah dvě oktávy a drum pads. Nadšeného posluchače elektronické hudby, především žánrů grime a jazz, hraní chytlo a začal se časem zajímat i o teorii hudby.
Adrian Pitoňák by Synth Challenge doporučil každému, kdo má vztah k hudbě a chce proniknout hlouběji. „Obrovskou výhodou je, že nepotřebujete žádné předchozí znalosti z teorie hudby na to, abyste mohli začít syntetizovat nástroje. A pokud už je v tom někdo zběhlý, tak si v soutěži může prohloubit znalosti,“ říká vítěz letošního ročníku.
Cesta k vývoji technologií může vést i přes populární hudbu

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva