Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků

14.10.2022 18:47 | Komerční článek

Číslo týdne

Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V těchto dnech řeší operátoři call center ČEZ Prodej dvojnásobek požadavků oproti běžnému provozu. Od pátku 7. 10. do čtvrtka 13. 10. odbavili telefonisté více než 84 tisíc hovorů. Průměrně tak na jeden den včetně víkendu připadalo 12 081 obsloužených zákazníků.

Vůbec nejrušnější bylo s 20 983 volajícími pondělí. Zákazníci volají zejména kvůli úspornému tarifu – zajímají se o nastavení záloh, SIPO a trvalých příkazů. Ozývají se také zákazníci, co chtějí přejít k ČEZ od dodavatelů, kteří jim nutí spotové ceníky.

V neposlední řadě telefonují i klienti společností, které nemají call centra, a tak se tito klienti obracejí na ČEZ Prodej s prosbou o radu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

věk dožití ve zdraví

Sama zde píšete toto: ,, V roce 2017 byl obvyklý věk dožití ve zdraví u mužů 61 let a u žen 62 let.“ Jak ale tedy vysvětlíte, že vy prosazujete odchod do důchodu déle, a to třeba i o 5 a více let?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ číslo týdne: 121 017

10:04 ČEZ číslo týdne: 121 017

121 017 zákazníků po celé ČR má rychlý internet od ČEZ.