V těchto dnech řeší operátoři call center ČEZ Prodej dvojnásobek požadavků oproti běžnému provozu. Od pátku 7. 10. do čtvrtka 13. 10. odbavili telefonisté více než 84 tisíc hovorů. Průměrně tak na jeden den včetně víkendu připadalo 12 081 obsloužených zákazníků.
Vůbec nejrušnější bylo s 20 983 volajícími pondělí. Zákazníci volají zejména kvůli úspornému tarifu – zajímají se o nastavení záloh, SIPO a trvalých příkazů. Ozývají se také zákazníci, co chtějí přejít k ČEZ od dodavatelů, kteří jim nutí spotové ceníky.
V neposlední řadě telefonují i klienti společností, které nemají call centra, a tak se tito klienti obracejí na ČEZ Prodej s prosbou o radu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva