Centrum Amelie: Sloni pro štěstí podpoří onkologicky nemocné

31.08.2018 16:16 | Zprávy

Od 1. září do 14. prosince probíhá charitativní projekt Amelie, z.s. „Sloni nosí štěstí“.

Centrum Amelie: Sloni pro štěstí podpoří onkologicky nemocné
Foto: amelie-zs.cz
Popisek: Centrum Amelie - logo

„Slon je starověký symbol štěstí - ne náhodou ho má mnoho z nás ve své blízkosti. Slon je také symbol síly - síly, kterou musí nemocní v boji s onkologickou nemocí vyvinout. Tyto myšlenky nás vedly k realizaci projektu a propojení veřejnosti s onkologicky nemocnými,“ říká Petra Kuntošová, koordinátorka Centra Amelie v Liberci. Slon je tím, co může přinést štěstí tomu, kdo si ho v rámci předvánočního charitativního prodeje u stánku Amelie zakoupí či tomu, komu slona jako dárek věnuje. Zároveň veškeré vybrané finance zpřístupní onkologicky nemocným a jejich blízkým bezplatné a komplexní služby v Centru Amelie v Liberci.

„Určitě má spousta z nás doma nějakého slona, na kterého jen zbytečně sedá prach. Pojďte se s námi zapojit do projektu a přineste svého nepotřebného chobotnatce do Centra Amelie či jiného sběrného místa v Liberci a okolí. Za každého keramického, dřevěného či plyšového slona, budeme jen rádi“, dodává Kuntošová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kukla byl položen dotaz

Zemědělci

Dobrý den, vy lituje zemědělce, ale podle mě jsou zemědělci nejvíc zvýhodňovanou skupinou. Pobírají obrovské dotace a kdo teď vydělává na těch drahých potravinách? Opět zemědělci, i když obchodníci určitě taky. A že se jim zvyšují daně? To přeci nám všem. Netvrdím, že to mají zemědělci snadné, ale k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …