U pokladen čerpacích stanic se prodalo dohromady 14 385 aroma visaček. Nájemci čerpacích stanic i vlastník sítě EuroOil, společnost Čepro, se vzdali jakékoliv částky z jejich prodeje, takže celá od zákazníků vybraná částka ve výši 719 250 Kč podpoří lidi s handicapem.
„Oceňujeme, že naši zákazníci neváhali za aroma visačku zaplatit, čímž přispěli na dobrou věc. V podobných charitativních projektech budeme pokračovat i v budoucnu,“ uvádí Vladimír Vacek, vedoucí odboru čerpacích stanic EuroOil.
Vybraná částka poputuje na projekt Nový start Konta Bariéry, který pomáhá lidem po úraze. „Málokdo si umí představit, jak obrovské náklady s sebou nese, když vám jedna vteřina úrazu nebo důsledek těžké nemoci obrátí život vzhůru nohama. Bezbariérové bydlení, vozík a další nezbytné pomůcky, úpravy auta na ruční řízení… Je toho hodně. Přestože stát přispěje opravdu velkými částkami, i tak zbývají velké doplatky. S těmi pomáhá Konto Bariéry a nejen jeho projekt Nový start. Je skvělé, že díky spolupráci s EuroOilem a všem, kdo si v jeho síti čerpacích stanic koupili aromavisačku, budeme mít v Novém startu další prostředky,“ říká Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry.
Charitativní akce byla podpořena na rádiu spotem s Partičkou (Richard Genzer, Michal Suchánek, Ondřej Sokol a Igor Chmela) a Čepro ji promovalo také na svých facebookových a internetových stránkách. Aroma visačky byly v prodeji na všech čerpacích stanicích EuroOil, které disponují prodejnou, tedy celkem na 188 stanicích.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva