V tomto období uskutečnila 232 kontrol a porušení zákonů zaznamenala ve 195 případech „Nedostatky v oblasti ochrany spotřebitele stále přetrvávají zejména u poskytování kompletních a komplexních informací o prodávaných výrobcích a službách, kdy se prodávající uchylují i k nekalým obchodním praktikám vůči spotřebitelům. Provozovatelé elektronických obchodů stále také chybují v informování spotřebitele o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Závady se vyskytují i v případě seznámení spotřebitele s cenou, v obecných informačních povinnostech nebo při procesu vyřizování uplatněných reklamací,“ říká k závěrům kontrol ředitel ČOI Mojmír Bezecný.
Česká obchodní inspekce kontrolovala v období od 1. dubna do 30. června 2019 dodržování právních předpisů v internetových obchodech v ČR. Zaměřila se především na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Provedla celkem 232 kontrol a porušení právních předpisů zjistila ve 195 případech, což je 84,0 % případů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva