Česká pošta: Klienti Poštovní spořitelny získají snadnější přístup ke všem službám skupiny ČSOB

06.02.2022 13:20 | Tisková zpráva

Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Výhodou pro klienty Poštovní spořitelny bude snadnější přístup ke všem službám, které skupina ČSOB nabízí, včetně nejmodernějšího digitálního prostředí. Ostatní klienti ČSOB zřetelně uvidí, že mohou finanční služby své banky používat i na každé poště.

Česká pošta: Klienti Poštovní spořitelny získají snadnější přístup ke všem službám skupiny ČSOB
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

"ČSOB tímto krokem zdůrazňuje, že je opravdu nejdostupnější bankou v Česku, co se týče počtu fyzických obslužných míst. Klienti ČSOB i Poštovní spořitelny nás mohou navštívit na některé z našich 200 poboček ČSOB a 3200 pošt, popřípadě si potřebné věci vyřídit v našem digitálním prostředí včetně využívání nové mobilní aplikace. Naše služby se tak stávají pro klienty, ať už žijí ve městě, nebo na vesnici, stále dostupnější. Změna názvu neovlivní nabízené produkty a služby a klienti Poštovní spořitelny nemusí v této souvislosti nic řešit, veškeré benefity jsou jim zachovány. I nadále mohou navštívit svoji oblíbenou přepážku České pošty či pobočku ČSOB. Užším propojením Poštovní spořitelny a ČSOB získají klienti další možnosti individuálního poradenství například v oblastech financování bydlení, investování či pojištění. Koneckonců již s předstihem na poštovní přepážky přišly úspěšné a oblíbené produkty s modrým brandem jako např. ČSOB Drobné. Změna značky Poštovní spořitelny umocní vnímání skupiny ČSOB jako retailové finanční skupiny pro každou situaci našich klientů,” sděluje ke změnám Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.

Na sjednocení brandů v rámci skupiny se pracovalo již několik let, změna brandu ČSOB Stavební spořitelny je jedním z viditelných kroků, jednotné online prostředí s jednotnou identitou a přístupem do internetového bankovnictví či nové mobilní aplikaci ČSOB Smart s virtuální asistentkou Kate je krokem možná navenek méně viditelným, ale pro komfort našich klientů snad ještě důležitějším.

Viditelnější propojení se značkou ČSOB vítá i Roman Knap, generální ředitel České pošty: „Pro naše klienty je důležité, aby dostávali své služby v požadované kvalitě a rychlosti. Změna přispěje k lepší identifikaci značky. Zákazníci budou vědět, co a kde na poštách získají. Nabízíme komplexní nabídku poštovních i finančních služeb.“

A jak se Poštovní spořitelna kromě loga „přebarví“? A bude marketingový maskot ČSOB, chameleón, kterého začne využívat také ČSOB Poštovní spořitelna, modrý, nebo červený? To si ČSOB zatím nechává jako překvapení. Již nyní ale můžeme prozradit, že se vtip a nadhled z komunikace ČSOB (Poštovní spořitelny) nevytratí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní ČR: Čerti s Mikulášem přijdou za dětmi do Výpustku, Koněprus i Mladče

22:08 Správa jeskyní ČR: Čerti s Mikulášem přijdou za dětmi do Výpustku, Koněprus i Mladče

V peklo s čerty i Mikulášem se na přelomu listopadu a prosince změní tři zpřístupněné jeskyně –Výpus…