„Pobočka je unikátní především otevřeným vzdušným prostorem, který odstraňuje pomyslné i reálné bariéry mezi pošťáky a jejich zákazníky,“ uvedla Martina Ivanová, pověřená zástupkyně ředitele divize státní poštovní služby České pošty a dodala: „Klientům budou sloužit celkem čtyři přepážky. Jedna univerzální, dvě balíkové a na poslední využijí tzv. ePoštu, kde vyřídí třeba stále vyhledávanější služby CzechPOINTU.“
Klienti budou moci plně využívat kompletní portfolio České pošty. Prostor je vybaven moderními technologiemi a nabízí zákazníkům přívětivé a efektivní prostředí pro plnění jejich poštovních potřeb.
Pobočka disponuje vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. „Asi tou nejzajímavější je možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku. Ten se po odeslání ihned začne v zázemí chystat, a klient jej prakticky okamžitě dostane. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku prostřednictvím aplikace www.postaonline.cz/rezervace, kde si zvolí požadovanou službu a termín návštěvy, čímž ušetří čas a vše vyřídí přednostně bez čekání,“ vysvětluje Martina Ivanová.
Pobočka Ostrava 39 je bezbariérová. Otvírací doba je ve všedních dnech od 8 – 19 hodin, o sobotách od 8 – 13 hodin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva