„Česká pošta je největším přepravcem balíků v České republice. Předvánoční období představuje špičku v objemu doručovaných zásilek. Chtěli jsme našim zákazníkům ve shonu koncem roku nabídnout soutěž jako odměnu za využívání našich služeb,“ uvedl generální ředitel České pošty Martin Elkán.
Česká pošta vyhlásila soutěž na podporu využívání balíkových služeb v předvánočním období. Probíhala od 12. listopadu do 21. prosince 2017. Kromě hlavní ceny mohli klienti České pošty soutěžit také o týdenní výhry, což byly vouchery na nákup bílé techniky v hodnotě 10 tisíc korun nebo hromada sněhu, kterou ale jako výhru překvapivě nikdo nezvolil, a o denní ceny. Ty představovaly skipasy do vybraných českých lyžařských středisek.
Z týdenních výher se radovalo celkem 10 zákazníků a z denních 100 klientů. Celkem se do předvánoční soutěže zapojilo 62 362 zájemců. Hlavní výhra se losovala ze všech zaregistrovaných balíků. Pokud někdo při zadávání podacího čísla balíku použil svoji Zákaznickou kartu České pošty, byla jeho zásilka do slosování zařazena dvakrát.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva