Vedle odeslání dopisů a balíků či vyzvednutí dopisů (balíky lze vyzvednout na kód bez objednání), Czech POINTu nebo bankovních a pojišťovacích služeb si mohou od ledna objednat tzv. finanční služby, kam patří výplata důchodů, SIPO a poštovní poukázky. Nespornou výhodou objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je i vzhledem k nepříznivému vývoji současné pandemické situace omezení návštěvy pošty na nezbytně nutnou dobu.
Od července do konce roku 2021 tuto možnost využilo 19 tisíc klientů a nejvíce zákazníků se na pobočky objednalo v prosinci, téměř pět tisíc. Oproti předchozím měsícům se jednalo o strmý nárůst, jelikož od spuštění služby se jednalo v průměru o 2 800 objednávek měsíčně. Nejvíce objednávanými službami byly v prosinci odeslání dopisů a balíků (30 %), vyzvednutí dopisů a balíků (26 %) a CzechPOINT (21 % objednávek). Největší zájem o tuto službu mají klienti v Praze, Ostravě a Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva