Vedle odeslání dopisů a balíků či vyzvednutí dopisů (balíky lze vyzvednout na kód bez objednání), Czech POINTu nebo bankovních a pojišťovacích služeb si mohou od ledna objednat tzv. finanční služby, kam patří výplata důchodů, SIPO a poštovní poukázky. Nespornou výhodou objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je i vzhledem k nepříznivému vývoji současné pandemické situace omezení návštěvy pošty na nezbytně nutnou dobu.
Od července do konce roku 2021 tuto možnost využilo 19 tisíc klientů a nejvíce zákazníků se na pobočky objednalo v prosinci, téměř pět tisíc. Oproti předchozím měsícům se jednalo o strmý nárůst, jelikož od spuštění služby se jednalo v průměru o 2 800 objednávek měsíčně. Nejvíce objednávanými službami byly v prosinci odeslání dopisů a balíků (30 %), vyzvednutí dopisů a balíků (26 %) a CzechPOINT (21 % objednávek). Největší zájem o tuto službu mají klienti v Praze, Ostravě a Hradci Králové.
Na webové stránce ZDE je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté si jde ihned k přepážce vyřídit svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky a na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm.
Bližší informace jsou k dispozici na webu České pošty ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva