Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka

21.10.2022 20:29 | Tisková zpráva

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka, kterou si nyní mohou online založit všichni občané České republiky. Přinese jim vyšší pohodlí, lepší přehled a bezpečnější správu dat.

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Řešení postavené na službě nové generace SAP Customer Data Cloud dodala softwarová společnost SAP ve spolupráci s Brighten Digital. První poštovní službou, kde si mohou lidé výhody digitální identity vyzkoušet, je Balíkovna. 

„Jednodušší využívání služeb, samoobslužnost, bezpečnost a transparentnost při nakládání se zákaznickými daty jsou pro moderní podobu České pošty klíčové. Řešení zákaznické identity je základním kamenem na cestě za dosažením tohoto cíle,” říká Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Od svého zavedení si novou digitální identitu zřídilo již několik desítek tisíc uživatelů a jejich počet každým dnem stoupá. Česká pošta proto předpokládá, že ještě v průběhu letošního roku bude registrovaných uživatelů sto tisíc.

Moje Balíkovna

První poštovní službou, která nové řešení využívá, je Balíkovna. Na jejích webových stránkách www.balikovna.cz vznikla nová část Moje Balíkovna, kam se uživatelé snadno zaregistrují a po přihlášení získají okamžitý přehled o všech svých zásilkách v Balíkovně. Mohou samozřejmě také prostřednictvím jednoduchého rozhraní spravovat svůj zákaznický profil.

Do budoucna plánuje Česká pošta využít digitální identitu k vytvoření jednotného místa, kde budou mít zákazníci přehled o stavu všech svých poštovních zásilek, financí nebo historii ostatních požadavků. Spravovat své informace a ovládat služby budou moci i pomocí mobilní aplikace Pošta Online.

Digitální identita také zjednoduší práci zaměstnancům České pošty. Řešení SAP Customer Data Cloud jim poskytne přehled o všech interakcích se zákazníkem od založení identity napříč různými kanály, včetně sociálních médií, dotazů na zákaznické centrum, emailové komunikace nebo osobních návštěv na pobočkách. Operátoři zákaznického centra též po souhlasu s volajícím získají přehled o jeho interakcích s Českou poštou, což zrychlí a zefektivní jejich práci.

„Tým České pošty společně s Brighten Digital a dalšími dodavateli dokázali řešení nasadit v řádu měsíců, což považujeme v tak velkém a komplexním podniku za skvělý výsledek a máme velkou radost, že se potvrzuje naše strategie zaměřená na špičkové systémy nové generace,” říká Michal Froněk, manažer pro zákazníky veřejného sektoru v SAP ČR.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Vedení Prahy

V poslední době je to na magistrátu jedna kauza za druhou. Jak je možné, že je fungování magistrátu v takovém rozvratu a co bude dál? Neměl by už konečně někdo za vše nést odpovědnost? Vždyť vedení je naprosto papalášské, a že by se mu řešilo řešit problémy Prahy se taky říct nedá. Nemyslíte, že bys...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MPO: Podpora venkovských prodejen, digitalizace a robotizace

13:33 MPO: Podpora venkovských prodejen, digitalizace a robotizace

30. kongres Samoška v Olomouci se zaměřil na výzvy a příležitosti, které stojí před tradičními obcho…