Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: U nás se domluví i neslyšící klienti

01.04.2020 14:01 | Zprávy

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) vychází vstříc klientům se zhoršenou kvalitou sluchu nebo jazykovým handicapem.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna: U nás se domluví i neslyšící klienti
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Neslyšící nebo jejich blízcí mohou nyní využít odkaz na webových stránkách ČPZP ZDE, kde je pro ně připravena možnost textového hovoru.  

„Pro využití služby se otevře odkaz na informační centrum na našem webu, kde je modrá ikonka s označeným piktogramem ucha. Klient po jejím rozkliknutí pouze napíše své telefonní číslo a potvrdí tlačítkem Zavolejte mi. Po vyzvednutí hovoru vyčká na písemný pokyn, že může začít mluvit. Přepis řeči operátora pak klient sleduje po celou dobu hovoru v okně na webu,“ vysvětlila princip fungování služby tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.

Touto nově zavedenou službou zpřístupnila ČPZP svou informační linku lidem nedoslýchavým, ohluchlým, cizím státním příslušníkům, tedy těm skupinám klientů, kterým psaný text při telefonické komunikaci usnadňuje porozumět řeči druhé strany hovoru. Služba funguje v době provozu Informačního centra ČPZP, což je od pondělí do čtvrtku v době od 7 do 17 hodin v pátek pak do 14 hodin. Službu zajišťuje pro ČPZP společnost Transkript online s.r.o. 

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna registruje téměř 1,3 milionu klientů. Třetí největší zdravotní pojišťovna v zemi má více než sto poboček po celé republice. Klientům spolu s dostupnou a kvalitní zdravotní péčí nabízí atraktivní příspěvky a programy plné výhod, slev a bonusů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

10:17 Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

Ve čtvrtek 21. listopadu 2024 se ve Strakově akademii konalo již sedmé zasedání Vládního výboru pro …