Lídrem trhu byla ČT tentokrát nejen v průběhu dne, ale poprvé v historii také v hlavním vysílacím čase. Prvenství jí patří i za nejsledovanější pořad roku, kterým byla premiérová pohádka Jak si nevzít princeznu. Na Štědrý večer ji sledovalo přes 3,2 milionu lidí.
Hned dvanáct nejsledovanějších pořadů loňského roku viděli diváci na programech České televize. Pohádku Jak si nevzít princeznu si nenechaly ujít téměř dvě třetiny diváků u obrazovek (share 63,26 %) a poprvé v historii také více než milion lidí po odvysílání v rámci tzv. odložené sledovanosti. Druhým nejsledovanějším pořadem loňska byla druhá štědrovečerní pohádka Tři oříšky pro Popelku s 2,7 miliony diváků a žebříček uzavírá jeden z dílů úspěšného seriálu Zločiny Velké Prahy s bezmála 2 miliony diváků.
Česká televize dosáhla v roce 2021 také na vůbec nejvyšší náskok nad ostatními vysílateli v historii měření sledovanosti. Podíl na trhu jí narostl jak v rámci celodenního vysílání (32,34 %), tak i v prime time (19 - 22 hodin), kdy dosáhl na hodnotu 31,59 % (meziroční nárůst o více než 2 p.b.). Jedná se o nejvyšší podíl od roku 2007.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva