To pochopitelně vede k tomu, že také odborníci na dotazy autorky reportáže reagují bez znalosti skutečného stavu a směšují náklady na nákup novin pro cestující do vlaků s výdaji na marketing, nebo se pozastavují nad inzercí v tištěných novinách, přitom České dráhy dávno aktivně využívají cílenou online komunikaci, a to i při spolupráci s největším domácím mediálním domem MAFRA. Ta ostatně probíhá v obdobném rozsahu dlouhá léta, dříve prostřednictvím mediální agentury, tedy v žádném případě ne až od roku 2015.
Vzhledem k tomu, že České dráhy nemají k dispozici materiál, ze kterého Radiožurnál čerpá, lze jen usuzovat, že jde o předběžnou zprávu, která sloužila jako jeden z prvotních podkladů pro nové vedení společnosti v oblasti marketingu a poradenství. Nejedná se tedy o audit. Pokud Radiožurnál skutečně dostal tento předběžný seznam čísel, tak se tak stalo na základě protiprávního jednání osoby, která jednala nejen v rozporu s interními předpisy ČD, ale i v rozporu se zákonem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva