„Za prvních šest měsíců s námi cestovalo o 2,2 milionu zákazníků více než loni. Největší nárůsty jsou přitom tradičně v příměstské dopravě, ale také na klíčových dálkových relacích,“ upřesňuje Radek Dvořák, místopředseda představenstva ČD, a.s. Díky tržbám z prodeje jízdenek a přísné kontrole nákladů skončila firma podle českých účetních standardů pololetní hospodaření nad plánem s více než 300 milionovým ziskem. „Letošní podnikatelský plán je ambiciózní, přesto se nám ho daří nejen dodržet, ale dokonce jej o více než 100 milionů korun překonat. Ukazuje se, že důsledné řízení nákladové stránky spolu s rozvojem cenotvorby se projeví i v hospodářském výsledku firmy,“ dodává Dvořák.
V prvním pololetí byl celkově přebudován systému tarifů Českých drah a došlo k výraznému zjednodušení vůči cestujícím. Velké oblibě se těší mobilní aplikace Můj vlak (nedávno oceněná prestižním oceněním Internet Effectiveness Awards 2019, počet stažení 1,7 mil.) i nově spuštěná aplikace Vlakem na výlet, která za pár týdnů provozu nasbírala již téměř 100 000 uživatelů. České dráhy zároveň provozují největší cyklopůjčovnu v zemi ČD Bike, budují u nádraží parkovací plochy ČD Parking a svým zákazníkům nabízejí i další nadstandardní služby, jako je například náhradní doprava při ujetí posledního přípoje a možnost vrácení jízdenky 15 minut před odjezdem vlaku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva